EscenaFamiliar.cat impulsem un concurs de dibuixos entre tots els membres del Club per trobar la felicitació amb què us desitjarem a tots i totes unes molt bones festes. El dibuix ha de ser d’un espectacle i ha d’anar acompanyat d’una breu explicació que detalli què s’ha dibuixat i per què.
Des d’
EscenaFamiliar penjarem regularment a
Facebook tots els dibuixos en l’àlbum de fotos
‘Dibuixos per un Nadal ple d’EscenaFamiliar’ i tothom podrà votar els que més li agradin fins el diumenge 21 de desembre. L’endemà, dilluns 22, farem públic el nom del guanyador o la guanyadora que, a més de la possibilitat d’il·lustrar la postal de Nadal del portal, s’endurà 4 invitacions per anar al teatre en família*.
Participar-hi és molt fàcil, només heu de seguir 5 passos:
- Si encara no ets membre del Club EscenaFamiliar, fes-te’n ara mateix! És molt fàcil i gratuït!
- Fes-li una foto al teu dibuix i envia’ns-la per mail a club@escenafamiliar.cat juntament amb una breu explicació de què has dibuixat i per què, el teu nom complet i el mail amb què t’has donat d’alta al Club. Tens temps fins el diumenge 21 de desembre, però no esperis a fer-ho l’últim dia!
- Tal i com anem rebent les fotos, les penjarem a l’àlbum que hem creat a Facebook amb el títol: ‘Dibuixos per un Nadal ple d’EscenaFamiliar’
- Fes saber als teus amics que has participat al concurs compartint-ho a Facebook i Twitter (i psssst! digue’ls que votin el teu dibuix!). Podran votar, també, fins el dia 21 de desembre.
- El dibuix més votat serà el guanyador. Ho farem públic el dilluns 22 i contactarem via mail directament amb el guanyador/a.
Molta sort!! Cap al teatre i a dibuixar!
*Les invitacions s’adequaran al màxim a l’edat i la població del guanyador