Sabies que la companyia El Cau de L’Unicorn fa els seus espectacles d’actors i titelles amb llum negra? Construeixen els titelles amb unes teles que, en il·luminar-les amb aquesta llum, es veuen fosforescents. Increïble oi?
Comparteix-ho
Sabies que la companyia El Cau de L’Unicorn fa els seus espectacles d’actors i titelles amb llum negra? Construeixen els titelles amb unes teles que, en il·luminar-les amb aquesta llum, es veuen fosforescents. Increïble oi?