La família de Lucía García ha guanyat el sorteig d’un pack de 4 entrades per assistir a la representació de
‘La pastissera i els follets’ de
l’Estaquirot Teatre al SAT!
dissabte 24 de febrer, a les 17:30h.
Com que a l’espectacle una pastissera descobreix que al seu obrador hi viuen uns follets, la pregunta del sorteig era:
“Què faries si descobrissis que tens follets a casa?”. Aquests són els comentaris que hem recollit a l’
article del concurs d’
EscenaFamiliar o al
Facebook i
Twitter:
- Cristina: Doncs els faríem un munt de preguntes com el lloc d’on vénen, que ens expliquessin com és la seva manera de viure i, és clar, preguntar si ens hi podríem afegir i descobrir el seu món
- Sonia: Me’ls quedaria per jugar amb ells
- David: Faríem contes i històries
- Celia López: Convidar-los a que ens expliquin com és el seu món. Seria molt divertit tenir-los a casa!
- David: Aprendre d’ells tot el que pogués!!!
- Martina i bet: Uuufff xalar molt!!! Intentar descobrir com viuen i com és el seu món per fer del nostre un món millor!!!
- Rake: Els follets serien els nous membres de la meva família!!! Seria genial!!!
- Lucía García: Estaríem mooolt atents a veure què fan i què no fan per casa!
- Sonia Hita: Els deixaria totes les joguines dels follets que ja hi viuen per a que construïssin móns increïbles de lego
- Loida Fuster Rodriguez: Seria superdivertit tenir-los a casa i que la peque pogués jugar amb ells i explicar-se les històries del seu món els uns dels altres… Seria per escoltar totes dues parts…
- Ferreta Ha: Convidar-los a un mini te amb galetes i portar-los d’excursió dins la butxaca
- Lines Gala: Guay! Seria una experiència enriquidora, màgica i divertida. Passarien a ser un membre més de la família!
- Mónica Pardo: Els convidaríem a compartir amb nosaltres l’estona del conte sobre el seu món de fantasia i les seves entremaliadures. Com gaudiríem!
- Elga Coca Serrano: Els convidaríem a quedar-se una temporada. Com es deu veure des de la seva alçada el món?
- Marina Sanson Lambies: Els convidaria a sopar per tenir una xerradeta sobre les normes de la casa
- Rake Costa: Fettt!!!! Molta sort a tothom!!!
- Nick Rivers: Molaria moltíssim, jugaríem tots amb el nen i el gos
- Esther Suárez Marín: Però que divertit que seria!!! Jugaria tot el dia!!!
- Natalia Pardo Catalán: Ens faríem amics d’ells i jugaríem a tot junts!!!
- Santi Suso Ribera: Els convidaria a sopar
Properament anunciarem un nou sorteig per anar al teatre amb tota la família. Seguiu l’actualitat del Club
EscenaFamiliar per estar ben informats!