Com hem dit sempre, ser membres del club dels #culsinquiets d’Escena Familiar té premi. Hem sortejat entre els membres del club un experiència estupenda, vinculada a un dels festivals més singulars i meravellosos que es fan en aquest país: l’Esbaiola’t, a les Valls d’Àneu, que s’està celebrant aquest cap de setmana. En què ha consistit el premi?
Doncs en un pack familiar -una unitat familiar- que inclou una passejada a cavall gràcies a Cavalls Xic i les entrades gratuïtes per gaudir d’un dels espectacles de pagament del festival. La guanyadora ha estat:
ÀNGELS ANTOLÍN

I què ha agut de fer per gaudir d’aquest premi? Doncs s’ha donat d’alta com a membre del Club dels #culsinquiets –
subscribiu-vos ràpidament en aquest enllaç-, si és que encara no en sou i, posteriorment, ha deixat un comentari al peu d’aquest post.
L’Esbaiola’t és un festival d’arts escèniques al carrer i per a tots els públics organitzat per la Cia. de Comediants La Baldufa i l’Ajuntament d’Esterri d’Àneu, que se celebra anualment en aquesta població el quart cap de setmana de juliol.
Aquesta és l’onzena edició d’un festival de quatre dies de programació intensa i molt variada de circ, titelles, dansa, jocs, tallers, música i teatre. Una oportunitat excepcional per gaudir en família de les Valls d’Àneu i de la cultura en un entorn natural excepcional.
Enhorabona Àngels i família!