Com aquesta setmana s’estrena l’espectacle
‘MOMO’ de la
Companyia de teatre Anna Roca a La Sala Miguel Hernández de Sabadell, posem en marxa un concurs exprèss!!!
El premi,
2 invitacions per al passi de diumenge 22 de març a les 18 h. i l’oportunitat de fer-te una foto amb els protagonistes d’aquesta història.
Què has de fer per participar-hi? Doncs és molt fàcil!!!
- Si encara no ho ets, t’has de fer membre del Club EscenaFamiliar. És molt ràpid, senzill i gratuït!
- Ens has d’enviar un mail a club@escenafamiliar.cat amb la teva resposta a la pregunta ‘On resideix la vida segons Momo?’ No oblidis posar-nos el teu nom, mail i telèfon per tal que puguem contactar amb tu si ets el guanyador o guanyadora.
Divendres a les 13 h. farem el sorteig per saber qui anirà a l’estrena de
‘MOMO’
Molta sort i molta escena familiar!