Aquest cap de setmana la
Cia. Roberto G. Alonso estrena l’espectacle ‘
Zaquizamí‘ al Teatre de Salt, però saps
què és un zaquizamí?
Entre tots aquells que ho encerteu sortejarem 2 invitacions, gentilesa del Teatre de Salt, per assistir a l’estrena i també l’oportunitat de conèixer la companyia.
I, et preguntaràs, què he de fer exactament? Doncs és molt senzill!!!
- Si encara no ets membre del nostre Club, te n’has de fer. És molt fàcil i gratuït!
- Envia’ns un e-mail amb la teva resposta a club@escenafamiliar.cat indicant-nos el teu nom i el mail amb el qual t’has fet membre del Club.
El proper divendres 13 a les 12 hores farem el sorteig.
Vinga, participa ara mateix!
Molta sort i molta EscenaFamiliar!!!