Cada cent anys les Muses de la Música baixen dels núvols per atorgar el do de la música a una persona. Fa cent anys, i per atzar, l’escollit va ser un nadó: en Sadurní Maioles, que amb pocs mesos de vida ja va organitzar una gira per les guarderies interpretant Granada amb la trompeta.
Va créixer i va arribar a ser un gran músic.
El Mestre Maioles ha estat un geni incomprès i oblidat, però ara, cent anys després, el Patronat Maioles, format per tres personatges que fan de l’esdeveniment un cúmul de divertiments i també de desgràcies, ha organitzat un homenatge a la seva figura.
En aquest homenatge hi arribaran per actuar artistes de tot el món, i quins artistes!



