És la història de la Clara i el seu drac, un animaló petit i bufó que va sempre amb ella…, de sobte, aquella bestioleta es torna grossa i monstruosa i la nena descobreix que no la pot dominar i que moltes vegades li fa fer coses que “potser no estarien gaire bé…”
A través de la narració, les cançons, les imatges i la música, treballem les nostres emocions. Tots podem dominar aquest impuls interior descontrolat i posar-lo al nostre servei. Les forces negatives esdevenen creatives i ens ajuden a créixer i evolucionar com a persones.
