Ens traslladem a un reialme on regna la fantasia, on es creu en monstres malvats que treuen foc per la boca i princeses coronades… Però bé… Ja res no és el que era ni tot sembla el que verita-blement és… Per tant… Deixem-nos endur per la imaginació i les sorpreses! I posem-nos en context!
Els habitants de la vila viuen atemorits per una bèstia ferotge que sembra el pànic i el terror. Per aquest motiu el reialme ha arribat a un consens. Per ordres explicites del rei, el príncep, l’hereu de la corona, serà l’encarregat de foragitar aquest perill. Per tal que la pau i l’harmonia torni a la vila. De totes maneres sembla qui no hi està d’acord, la princesa d’aquest conte i té molt a dir!
Ja va sent hora que es trenquin els esquemes! És que les princeses no podem opinar?
