Aquest cap de setmana la quantitat de llenguatges artístics que teniu per triar és enorme. D’entrada direm que el festival El Més Petit de Tots, que va començar la setmana passada, continua aquest cap de setmana oferint un bon nombre d’espectacles, a Sabadell, a Sant Cugat o a Barcelona. Consulteu la nostra agenda. D’altra banda, dissabte també es celebra la Festa de la Infancia, a Santa Coloma de Gramenet, durant tot el matí, a partir de les 10h a la Plaça de la Vila. Espectacles i activitats per a mainada de 0 a 14 anys, que acabarà amb una xocolatada i un concert de Xiula. Pel que fa als nostres destacats, hi teniu espectacles per a la primera infància, titelles, teatre i clown. Gaudiu-ne moltíssim!
Mans, de la companyia Fes-t’ho com vulguis. A la nit, la imaginació vola i vola cavalcant damunt les estrelles. De dia, però, són les mans qui donen forma i cos a tot allò somniat. El cor batega amb força, però són les mans les que expressen els seus sentiments. La raó rumia i projecta, però són les mans qui fan anar les eines. A partir de 3 anys. Dissabte 16 a les 11:30h, al Centre Cultural de Sant Cugat del Vallès.
Noctíluca, de la companyia Artristras. Luca, incansable investigador naturalista, recorre camps i jardins per trobar cuques de llums i examinar-les. Una nit, somniant dins la tenda de campanya, veu la misteriosa Noctíluca, Deessa de la nit plena de llums. A partir d’aquest moment viu entre el somni i la realitat, tant a dins com fora del seu laboratori, per aconseguir el repte que s’ha proposat. Ell i la seva ajudant viuran situacions sorprenentment divertides i màgiques. Per a tots els públics. 6,00 € / gratuït. Dissabte 16 a les 18h, al Casal de Vallromanes.
L’aventura d’avorrir-se, de la companyia L’Estaquirot Teatre. La Rita és una nena, que tot i tenir moltes joguines, sempre s’avorreix i no sap jugar sola. Però un dia a casa l’àvia, amb un simple aneguet de goma, comença una aventura que la portarà a viatjar amb la imaginació al món dels colors, descobrint personatges sorprenents… A partir de 3 anys. Diumenge 17 a les 12h, Teatre Municipal La Sala de Rubí.
Oops!, de la companyia Teatre Mòbil. A ‘Oops!’ ens fem grans, ens fem petits, fem música, som màgics, parlem sense paraules, juguem amb els objectes i els objectes juguen amb nosaltres i tot… amb grans dosis d’imaginació i molt humor. Un cant a l’optimisme, a viure i a riure amb els pulmons plens i els ulls clars. A badar i a encantar-se amb les petites coses, que són les més grans. Per a tots els públics. Diumenge 17 a les 12h, a l’Espai Maragall de Gavà.